Tijdsplanning:
Ons streven is om u in een ontspannen sfeer de behandeling te laten ondergaan. Wij vragen u daarom 5 minuten voor aanvang aanwezig te zijn. U kunt in onze ontvangstruimte op uw gemak plaatsnemen. Wanneer het voorkomt dat u toch te laat zou komen, dan zullen wij u, gezien onze agendaplanning, behandelen tot de afgesproken tijd.

Verhindering:
Bij Salon Nèfèrti vinden bijna alle behandelingen op afspraak plaats en dat vraagt om een nauwkeurige planning. Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vragen wij u vriendelijk om minimaal 48 uur van te voren uw afspraak telefonisch of per mail te annuleren of verzetten. Bij niet tijding annuleren of als de klant zonder bericht niet op de afspraak verschijnt is onze behandelruimte leeg en onze tijd verloren. Hiervoor zijn we genoodzaakt om u een deel van de door u geplande behandeling in rekening te brengen.

AFSPRAAK:
Behandelingen: na een telefonische of mondelinge afspraak.
Voor bescherming van uw en onze spullen: er is camerabeveiliging in de winkel.

OPENINGSTIJDEN:
Maandag, Zondag en Feestdagen: Gesloten
Dinsdag: 09.00 – 17.00 uur
Woensdag: 09.00 – 17.00 uur
Donderdag: 09.00 – 17.00 uur
Vrijdag: 09.00 – 17.00 uur
Zaterdagochtend: op aanvraag

GESLOTEN IN 2018:
Wij zijn de hele zomer open.

SERVICE:
U kunt gebruik maken van onze gratis WIFI en koffiemachine.
De temperatuur is zelfs in een hete zomer aangenaam. Er is Airco aanwezig!

SLECHT TER BEEN?
Salon Nèfèrti is rolstoel toegankelijk en gelijkvloers. Er is een aangepast toilet.

Parkeermogelijkheden:
Op de parkeerplaatsen voor het pand kunt u GRATIS parkeren. Mochten deze plaatsen bezet zijn, dan is er verderop in de straat of op de parkeerplaats van de Aldi ruimte genoeg om te parkeren.

Betalingsmogelijkheden:
U kunt bij ons zowel contant of per pin betalen.
De prijs van het totaal kuurbehandelingen worden in principe bij de eerste behandeling voldaan.

Tevreden:
Wij streven naar tevreden klanten! Wij stellen het zeer op prijs als u eerlijk aangeeft wat u van ons verwacht én wat u wel of niet prettig vindt. Dit komt uw behandeling ten goede doordat wij beter op uw wensen en behoeften kunnen ingaan. Samen komen tot een optimaal resultaat is ons doel!

Referentie:
Tevreden over onze behandelingen en diensten? Vertel het door! Wij stellen het zeer op prijs als u een referentie wilt achterlaten op onze website of facebook. Onze dank hiervoor! Vertel het anderen en volg ons via Facebook: www.facebook.com

Ontevreden:
Hoewel wij er alles aan doen om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden, kan het een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval stellen wij het zeer op prijs dat u contact met ons opneemt, zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen.
Ook als een door u aangekocht product niet bevalt horen wij dat graag. Wij kunnen dan eventueel een oplossing voor u zoeken met een andere product.

Producten retourneren:
Ruilen van een bij ons aangekocht product is mogelijk indien het product nog ongeopend en niet gebruikt is binnen zeven dagen. Afgeprijsde producten als ook acties of aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Hygiëne:
Hygiëne is bij Salon Nèfèrti een belangrijk item. We zijn aangesloten bij de ANBOS en werken volgens de HAM-codes. We werken met handschoenen, desinfecteren alle instrumenten in de ultrasoon en desinfectievloeistof, zodat de hygiëne gewaarborgd blijft.